SubFinland ei ole vain tekstityssivusto vaan se voi sisältää hyvin monta asiaa riippuen eri ihmisestä. Kerro siis oma menestystarinasi, asia jonka koet SubFinlandissa iloiseksi, asioita jotka tekee sinusta persoonan.
Omaa tarinaani:
SubFinlandin perustajajäsen olen ja se täyttää monia asioita. Monet kuvittelevat, että suomentaminen on vain tekstin kääntämistä - ja sitähän se fyysisesti onkin. Itse olen aina ollut niitä henkilöitä, jotka uskovat useimpien asioiden onnistuvan, kun asioihin todella uskoo. SubFinland oli ensimmäinen konkreettinen esimerkki. Sen luominen todistaa uskon kannattavuutta ja on vienyt minua ihmisenä paljon eteenpäin. Samalla suomentaminen täällä antaa todella positiivisen kuvan ihmisistä, jotka ahkerasti tätä työtä tekevät. Siksi kehotan muitakin suomentamaan... Kielitaito on kasvanut, oon saanut uuden harrastuksen, tutustunut uusiin ihmisiin, joista on osasta tullut erittäin hyviä ystäviäkin ja paljon muuta!
Itse olen ollut hommassa jo pari vuotta, joten ajatukseni saattavat olla vähän syvällisiä, mutta se tulee ajan kanssa ja nöyrällä kunnioituksella

Olisi kiva kuulla, miten SubFinland on Sinua vienyt eteenpäin. Niitä todellisia eväitä elämän varrelle... Suomentamisen iloa! :Terve:
-A-