Valikko  
SubFinland
Uutiset: SubFinland irc: #subfinland @ quakenet

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menestystarinoita SubFinlandista  (Luettu 2710 kertaa)
Aquamarine
Vieras
« : Elokuu 02, 2006, 21:02:04 »

SubFinland ei ole vain tekstityssivusto vaan se voi sisältää hyvin monta asiaa riippuen eri ihmisestä. Kerro siis oma menestystarinasi, asia jonka koet SubFinlandissa iloiseksi, asioita jotka tekee sinusta persoonan.

Omaa tarinaani:

SubFinlandin perustajajäsen olen ja se täyttää monia asioita. Monet kuvittelevat, että suomentaminen on vain tekstin kääntämistä - ja sitähän se fyysisesti onkin. Itse olen aina ollut niitä henkilöitä, jotka uskovat useimpien asioiden onnistuvan, kun asioihin todella uskoo. SubFinland oli ensimmäinen konkreettinen esimerkki. Sen luominen todistaa uskon kannattavuutta ja on vienyt minua ihmisenä paljon eteenpäin. Samalla suomentaminen täällä antaa todella positiivisen kuvan ihmisistä, jotka ahkerasti tätä työtä tekevät. Siksi kehotan muitakin suomentamaan... Kielitaito on kasvanut, oon saanut uuden harrastuksen, tutustunut uusiin ihmisiin, joista on osasta tullut erittäin hyviä ystäviäkin ja paljon muuta!

Itse olen ollut hommassa jo pari vuotta, joten ajatukseni saattavat olla vähän syvällisiä, mutta se tulee ajan kanssa ja nöyrällä kunnioituksella smile

Olisi kiva kuulla, miten SubFinland on Sinua vienyt eteenpäin. Niitä todellisia eväitä elämän varrelle... Suomentamisen iloa!  :Terve:

-A-
tallennettu
ocel
Tulokas
*
Poissa Poissa

Oikolukenut: 0
Suomentanut: 0

« Vastaus #1 : Helmikuu 18, 2007, 13:48:48 »

minä myös olen suomentanut jo 2,5 vuotta, mutta sen olen huomannut että tietty nöyryys on aina oltava mukana kun suomentaa. Tämä on ollut todella hieno harrastus ja tuonut minulle uusia ystäviä( ja muutaman vihamiehenkin.) :-D

Kaikille jotka aloittavat tahdon sanoa, että ottakaa oppia palautteista ja perehtykää virheisiin nöyrästi.
Kukaan ei ole aluksi mestari, eikä semmoista mestaria, joka ei koskaan tee virheitä ja osaa kaiken ole olemassakaan.

Olen oppinut tässä englantia enemmän kuin peruskoulussa ja ammattikoulussa yhteensä.

mukavia suomennushetkiä vaan kaikille lol
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2006, Lewis Media

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! SubMovie Theme by Eagle & Myssynen

miten.fi